2013. november 19., kedd

Kapcsolat


Emberek, akik az életedben vannak. A nevek változnak, az események szintén.

Emlékek, amik maradnak, és amik eltűnnek. Csak azok vésődnek az agyadba, amelyek igazán fontosak. Amire később nem lesz szükséged, az a feledésben merül.

Kapcsolatok. Van, ami épít. Van, ami rombol. Így megy ez. A kapcsolatok is változnak. Akad olyan, amelyik megszakad, de van olyan, amelyik kialakul, épül.

A sors eldönt mindent. Hogy mi marad, és mi megy. Vagy ki marad, és ki megy.

Viszont mindenkitől és mindenből kapsz egy darabot, amelyet így vagy úgy, de tovább viszel. 

Ne várj egyiktől se semmit. Köszönd meg, amit hozott, legyen az bármi. 
Hoznak majd könnyeket és nevetést is. Lesz amelyik fájni fog, lesz amelyik boldoggá tesz majd.

Viszont van egy olyan kapcsolat, ami mindenből adni fog, és minden maradni fog. 
Ez talán a legbonyolultabb, de a legértékesebb. 
Ez az, amit saját magaddal kötsz. 

2 megjegyzés:

  1. A sok olyan reggel egyikén, amikor éjszaka csak a felhők vonulását néztem hálószobám ablakából, mert nem tudtam aludni, gondoltam megnézem mások hogyan gondolkodnak a világ dolgairól. Rábukkantam erre a blogra. Hát mit mondjak. Rendkívül szép gondolatok. Azt írod, hogy ez mind a te saját gondolatod. Ha ez igaz, márpedig miért ne lenne az, akkor a lelked nagyon szép lehet. Ilyen gondolatok csak igazán "szép" lélekből fakadhatnak. Bár ha jól látom elég régi az utolsó bejegyzés. Én mégis írok, mert most találtam meg. És ugye egy újszülöttnek minden vicc új. A lényeg a lényeg. Szerintem nagyon nemes, összeszedett tiszta szép írás. Igen sokat merítettem belőle. Nagyon tetszett minden mondatod. Remélem még lesznek újabbak is. Én keresni fogom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Julianna!

      Köszönöm a szép szavakat. Igen, sajnos régen írtam, mert jelenleg nem érzem úgy, hogy ilyen magasröptű gondolatok lennének bennem. Sőt, valószínű, hogy ez a blog is átköltözik majd az új blogomra és egy külön menüpontot kap. Mert nem bírok egyszerre két blogot vezetni, de nem szeretném ha eltűnnének ezek a gondolatok. Amint megtörténik a költözés, azonnal jelezni fogom itt a blogon és akkor meg tudod látogatni az új oldalt, és talán ott rábukkanhatsz újabb bejegyzésekre.

      Nagyon örülök, hogy írtál, és annak meg főleg, hogy az írásommal tudtam segíteni, hisz ezt az oldalt pont azért hoztam létre, hogy adni tudjak valamit az olvasónak. Szeretettel várlak majd az új oldalon is :)

      Törlés